کارت پستال (( تنهایی )) www.Tanhaee.TK

دانلود آهنگ و عکس عاشقانه و کارت پستال

کارت پستال (( تنهایی )) www.Tanhaee.TK

دانلود آهنگ و عکس عاشقانه و کارت پستال

کاش عشقت دروغ نبود ...

نظرات 6 + ارسال نظر
✿قلبی خسته از تپیدن✿ دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 http://WwW.Atrebaroon.Blogfa.Com

✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ
سلام دوست خوبم خوبی؟اپت واقعا خیلی زیبا بـــــــــود❤
اپم و منتظر حضور زیبای توام[گل]
تقدیم به شما با یه[گل] زیبا:
مینویسم که دلم هوایت را کرده است ، کاش تو را میدیدم ، به چشمهایت خیره میشدم و با تو درد دل میکردم .
باز هم مینویسم از عشق ، از احساسی که من نسبت به تو دارم .
احساسی به لطافت دستهای مهربانت ، به پاکی قلبت و به قشنگی لحظه دیدار .
حالا که دلتنگم ، حالا که بغض گلویم را گرفته و راهی جز اشک ریختن ندارم ،پس باز هم مینویسم از اشک.
همان قطره پاکی که از چشمهای خسته ام سرازیر میشود ! قطره ای که از درون آن میتوان یک عالمه محبت و عشق دید.
قطره ای که درونش دلتنگیست ، غم عاشقیست ، آری همان اشک ، همانی که در لحظه دیدار بر روی گونه هایم دیدی.
پرسیدی که این چیست ؟ با اینکه میدانستم میدانی اشک است ، اما گفتم که چیزی نیست .
با دستهای مهربانت اشکهای رو گونه ام را پاک کردی و مرا آرام کردی.
برای نوشتن لحظه ای اشک ریختن باید صدها بار کاغذ سفید دفترم را پاره پاره کنم، آنگاه که از این احساس زیبا مینویسم چشمهایم شروع به اشک ریختن میکند ، اشکهایی که بر روی صفحه سفید کاغذ میریزد ! اما آیا کسی فهمید که اینها اشک است؟
چرا اشک؟ دلم گرفته است به خدا دلتنگ یارم ! برای یک لحظه نگاه به چشمهایش.
احساسی را زیباتر از اشک ریختن در لحظه های عاشقی ندیده ام ، اگرچه زیباست اما از درون تلخ تلخ است.
باز هم مینویسم از اشک ، تا ببینی ، بخوانی و بدانی که طاقت یک لحظه دوری ات را ندارم.

منتظرتماااااااااااا...بپرررررررررر
✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ

✿قلبی خسته از تپیدن✿ دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 http://WwW.Atrebaroon.Blogfa.Com

راستی من با نبادل لینک موافقم!!!اگه تو هم اره منو با اسم وبم بلینک!
من تورو با چه اسمی بلینکم؟؟؟؟

مهسا دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 http://deleasemooni.blogsky.com

سلام
من شمارو با اسم تنهایی لینک کردم...شما هم منو با اسم دل آسمونی لینک کن
هروقت لینکم کردی خبرم کن
ممنون

✿قلبی خسته از تپیدن✿ دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:59 http://WwW.Atrebaroon.Blogfa.Com

لینک شدید!امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم!هروقت اپ بودی خبرم کن

kazem چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:30

از نظر گاندی هفت موردی که بدون هفت مورد دیگر خطرناک هستند:
1- ثروت، بدون زحمت

2-لذت، بدون وجدان

3-دانش، بدون شخصیت

4-تجارت، بدون اخلاق

5-علم، بدون انسانیت

6-عبادت، بدون ایثار

7-سیاست، بدون شرافت

سانی سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 http://www.sani68.blogsky.com

سلام بلاگت 20 بود. من لینکت کردم اگه شمام مایلی منو به اسم نوای تنهایی میتونی لینک کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد