کارت پستال (( تنهایی )) www.Tanhaee.TK

دانلود آهنگ و عکس عاشقانه و کارت پستال

کارت پستال (( تنهایی )) www.Tanhaee.TK

دانلود آهنگ و عکس عاشقانه و کارت پستال

پویا بیاتی ــــــــ قرار بود

پویا بیاتی آهنگ قرار بود 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

ندیم و رضا شیری ــــ نذار دنیا رو دیوونه کنم

رضا شیری و ندیم آهنگ نزار دنیا رو دیونه کنم 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

سامان جلیلی ـــــــ حس آرامش

سامان جلیلی آهنگ حس آرامش 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

مرتضی پاشایی ــــــــ منو ببخش

مرتضی پاشایی آهنگ منو ببخش 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

سلام ...

سلام به همه ی شما 

امیدوارم حال تک تکتون خوب باشه 

امیدوارم همیشه سلامت باشید 

امیدوارم از این سایت خوشتون اومده باشه 

من اول این سایت رو واسه دل خودم زدم  

الانم بعضی وقتا به خاطره دل خودم کارت پستال میزنم 

بعضی وقتا خودتون شعرش رو میفرستید 

عزیزا اگه شعری رو دوست دارید که  

کارت پستالش کنید واسه من تو نظرات بفرستید 

من با کمال میل واستون درستش میکنم البته  

اگه قابل  بدونید . ارزوی خوشبختی براتون دارم 

   هر سوالی داشتید به آیدیم پی ام بدبد 

Tanhaee_TK2@yahoo.com  

امیدوارم راضی باشید  

فعلا خدافظ

بابک جهانبخش ـــــ باور کن و زندگی من

بابک جهانبخش آهنگ باور کن و زندگی من 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

مجید یحیایی ـــــــــــــ حقیقت و فصل سرد

مجید یحیایی آهنگ حقیقت و فصل سرد 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...