کارت پستال (( تنهایی )) www.Tanhaee.TK

دانلود آهنگ و عکس عاشقانه و کارت پستال

کارت پستال (( تنهایی )) www.Tanhaee.TK

دانلود آهنگ و عکس عاشقانه و کارت پستال

زیـرآسمان دلتنگــــــــــی ــــــ تقدیم به فهیمــــــــه

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:48 http://kochedeltangi.blogsky.com

ممنون که من سر زدی
دوسته من دلگیری از خدا شاید درست نباشه
شاید درد دل کردن با خدا بهتر باشه.
گله کردن از خدا هم کاره درستی نیست
چون خودش میدونه داره چیکار میکنه ولی . . . !
ولی میشه از خدا یه چیزایی خواست...!
میشه باهاش حرف زد...!
وقتی تو دنیا احساس میکنی که خیلی تنهایی . . .!
احساس خیلی بدیه..!
امیدوارم هیچکس هیچ وقت این احساسو نداشته باشه !

شاید درست نباشه
ولی دست خودم نیست

فهیمه یღ تنهایی ღ شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 http://razerose2.blogfa.com

سلام رضا جان خوبی؟ ღ
مرسی
واقعا ازت ممنونم
نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم
آرزو میکنم برای آرزو های قشنگت ღ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد