کارت پستال (( تنهایی )) www.Tanhaee.TK

دانلود آهنگ و عکس عاشقانه و کارت پستال

کارت پستال (( تنهایی )) www.Tanhaee.TK

دانلود آهنگ و عکس عاشقانه و کارت پستال

خـــــــــــدائیش ...

نظرات 2 + ارسال نظر
قلبی خسته از تپیدن سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:50 http://wWw.Atrebaroon.Blogfa.Com

✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ
سلام دوست خوبم واقعا خیلی خیلی زیبا بود
تقدیم شما با یه[گل] زیبا:
زندگی ام را تیره و تار کردی
عشق را در قلبم کشتی ، مرا تنها گذاشتی و رفتی
من که چیزی جز یک قلب در سینه نداشتم، همان قلب را نیز زیر پاهایت له کردی.
غرورم را شکستی و مرا بیچاره کردی.
مرا در این دنیای بی محبت آواره کردی. ㋡
احساس را از من گرفتی و مرا بی احساس کردی.
اینک دلی دارم از جنس سنگ ، حتی به یک گل پژمرده نیز رحم نمیکنم.
معنی محبت را نمیدانم ، کلام عشق برایم بیگانه است ، قدر خودم را نیز نمیدانم.
مدتی بود بیخیال بودم ، تو را از یاد برده بودم ، اما قلبم همیشه به یاد تو بود ،اسم تو بر روی آن حک شده بود
یک زندگی سیاه ، با درد دلهای پر از غم
دلم برای خودم نمیسوزد ، دلم برای قلب شکسته ام میسوزد که چرا اینگونه پریشان است
دیگر نه معنی وفا را میدانم و نه بی وفایی را
دیگر نه معنی یکرنگی را میدانم و نه خیانت را
دلتنگی را نمیشناسم ، با خودم قهر کرده ام ، به انتظار هیچ چیز جز مرگ نیستم
زندگی ام را نابود کردی و رفتی ، حالا من کجا و تو کجا؟
من اینجا از غم و غصه میمیرم ، تو آنجا بر روی قله خوشبختی نشسته ای و مرا میبینی و میخندی .مرا نمیشناسی و با خود میگویی این دیوانه کیست…
خوشحال میشم به کلبه عاشقانه منم سر بزنی
✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ✿❤ஜ

آی سان چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:07 http://http:/Tandisejavdanam.blogfa.com

سلام دوست عزیز.

وبتون جالبه. ممنون از اینکه عکس مجیدمو گذاشتی آخه من دیوونشم.

شاد باشی تو امون خدا.
بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد