کارت پستال (( تنهایی )) www.Tanhaee.TK

دانلود آهنگ و عکس عاشقانه و کارت پستال

کارت پستال (( تنهایی )) www.Tanhaee.TK

دانلود آهنگ و عکس عاشقانه و کارت پستال

الناز یوسفی ـــــ آلبوم اقرار می کنم

الناز یوسفی آلبوم اقرار میکنم [دکلمه] 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

الناز یوسفی آلبوم اقرار میکنم [دکلمه]

برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps  |دانلود یکجا کل آلبوم|

1.دیونتم هنوز
2.میدونم خیس بارونی
3.وقتی دل تنگتم
4.هواسم پیش چشماته
5.یکی جامو گرفته
6.خیال تو

فرمت : Ogg / کیفیت : 56Kbps  |دانلود یکجا کل آلبوم|

1.دیونتم هنوز
2.میدونم خیس بارونی
3.وقتی دل تنگتم
4.هواسم پیش چشماته
5.یکی جامو گرفته
6.خیال تو

نظرات 2 + ارسال نظر
NIMA دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:48 http://POPCRAZY.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی پرمحتوایی داری
دوست داشتی به منم سر بزن
راستی من خودم گرافیستم و خوراکم فتوشاپه- خواستی خوشحال میشم کمکت کنم.
یا علی.

فهیمه ی ღ تنهایی ღ دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:29 http://razerose2.blogfa.com

هیچوقت قصه ها آغاز خوبی ندارند ... یکی بود ... یکی نبود ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد